Horoscop zilnic

luni, 8 aprilie 2013

Te simt asa distanta

Razvan Isac & Jurca Marinela Florina.

Te simt asa distanta, simt ca nu mai vrei
Nu-ti mai place de mine, nu-ti mai plac ochii mei.
Ce te-a facut, ma-ntreb, asa mult sa te schimbi
De mine tu sa uiti, cu altul sa te plimbi.

Tu m-ai indepartat , fiind atat de rece
Priveai iubitul meu , iubirea cum ne trece .
Speram mereu sa-mi spui , o vorba , un cuvant ,
In serile in care , tu ma stiai ca plang.

Oare inimii mele asta i-a fost scris,
Sa traiasca iubirea in lacrima si-n vis?
De azi voi pune capat iubirii atat de falsa
Si-mi vindec inimioara de dor atat de arsa.

Eu te-am iubit curat , cum oare n-ai stiut ?
Ce mai puteam eu oare , sa fac m-ai mult de-atat ?
Ti-am daruit iubirea , ti-am dat sufletul meu
Si as fi vrut ca tu , mereu sa fii al meu .

Atat de mult in noi eu am crezut
Acum ma doare tare timpul ce-a trecut,
Mai bine nu plecam si ramaneam cu tine
Si astazi tu erai in brate la mine.

A fost destinul nostru scris , in scoarta unui fag
Sa n-avem parte noi , de ceea ce ni-i drag
Sa stim noi ce e dorul si lacrima amara
As vrea sa intorc timpul , iubirea-ti s-o am iara .

Soarta a fost cu noi prea cruda si prea rea
As vrea pentru o clipa sa shimb viata mea,
As vrea sa reintorc clipa primei priviri
Sa iti jur iubire inconjurati de trandafiri

Niciun comentariu: