Horoscop zilnic

duminică, 30 octombrie 2016

Mi-aș țese inima de-a ta

 Mi-aș țese inima de-a ta 
 Să bată împreună, 
 Eu doar al tău, tu doar a mea, 
 Noi Stele, Soare, Lună. 
  
 M-aș face, eu, una cu vântul, 
 Chipul tău mereu să-l mângâi, 
 Aș vrea doar eu să fiu cuvântul 
 Celui te iubesc dintâi. 
  
 Mi-aș țese ființa mea de-a ta 
 Ca amândoi să mereu fim, 
 Dintr-un aluat cu fericirea, 
 Dospiți, pe veci, să ne iubim. 
  
 Mi-aș face timp și din netimp, 
 Doar ca să fiu mereu cu tine, 
 Aș inventa alt anotimp, 
 Tu să-mi fii anotimp, iubire! 
  
 Aș țese din raze de soare 
 Veșmânt doar pentru amândoi, 
 Din curcubeu aș lua culoare, 
 Să colorăm viața din noi;  
  
-Căci te iubesc cum n-am iubit, 
 Cum nu speram c-o să iubesc, 
 Cu tine mă simt împlinit, 
 Tu îmi ești darul, sfânt, ceresc! 
  
 Autor: Răzvan Isac 30-10-2016

Niciun comentariu: