Horoscop zilnic

luni, 29 februarie 2016

La tine-n suflet

 La tine-n suflet oglindesc 
 Doi ochi căprui, ai mei, 
 Ca doi luceferi strălucesc, 
 Tu spune-mi dacă-i vrei. 
  
 Amorul tău viața mi-o umple, 
 La tine-am găsit adăpost 
 Și ce o fi să se întâmple, 
 Cândva noi doi, unul am fost. 
  
 Va fi amorul nost nespus, 
 Păstrat în taina sfântă, 
 Ci numai îngerii de sus 
 Din când în când ni-l cântă. 
  
 De ne vom pierde, regăsiți, 
 Vom fi în altă lume, 
 Sau printre stele îndrăgostiți, 
 Călătorind spre-o stea anume. 
  
 Noi să cuprindem Universul 
 Cu-amorul nostru infinit, 
 Nemuritori să fim ca versul 
 Ce pe-amândoi ne-a tot unit. 
  
 Sărutul nost să nască stele, 
 Mici licurici în noapte, 
 Tu să-mi fii steaua dintre ele, 
 Iar eu amorul spus în șoapte. 
  
 Autor: Răzvan Isac 29-02-2016 

Niciun comentariu: