Horoscop zilnic

joi, 6 martie 2014

Zbor pe aripi de iubire

 Treci așa nepăsătoare,
 Tu pasăre călătoare,
 Te înalți să atingi norii,
 Trezești în mine fiorii.
 
 Vreau să îți faci cuib aici
 Să fim două păsări mici,
 Care zboară împreună
 S-atingă raze de lună.
 
 Sufletul meu te așteaptă,
 Inima de dor mi-e coaptă,
 Of, tu pasăre măiastră:
 -Îți place să fi sihastră?
 
 Nu am aripi ca și tine,
 Zbor pe aripi de iubire,
 Și mă înalț la fel de mult
 Glasul vântului s-ascult.
 
 Poate în zbor ne întâlnim,
 Aripile să ne unim,
 Și să zburăm de acum 'nainte
 Doar pe aripi de cuvinte.
 
 Declarații printre stele,
 Amorul inimii mele,
 Șoapte purtate de vânt,
 Zborul între cer-pământ.
 
 Toate să fie ale noastre,
 Și toate zările albastre,
 Să se contopească-n noi
 Atunci când vom fii amândoi.
 
 Autor: Răzvan Isac 06-03-2014

Niciun comentariu: