Horoscop zilnic

duminică, 12 octombrie 2014

Iubirea mea, dulce nălucă

 Îmi amintesc cu drag de noi 
 De prima noastră zi, 
 Era înnorat, cădeau și ploi 
 Ai fost iubirea mea dintâi. 
  
 Îmi amintesc cum tu și eu 
 De mână ne plimbam, 
 Eram copii, fără de greu, 
 Și azi la fel vreau să te am. 
  
 Pe ulicioară toți vecinii 
 Se uitau la noi cu drag, 
 Azi pe acolo numai câinii 
 Mai trec al ulicioarei prag. 
  
 Bătrânii noștri de altă dat' 
 S-au înălțat spre stele, 
 Și noi doi ne-am îndepărtat, 
 Te ating doar în visele mele. 
  
 Aș vrea să nu mă mai trezesc 
 Să pot să te visez mereu, 
 Să-ți spun cât de mult te iubesc 
 Strângându-te la pieptul meu. 
  
 Acele clipe nu se întorc, 
 De mult timp au apus, 
 Din suflet eu aș vrea să storc 
 Dorul iubirii ce s-a dus. 
  
 Tu poate acolo unde ești 
 Te mai gândești la mine, 
 În vise poate mă găsești 
 Ascuns printre suspine. 
  
 Eu încă pot să mai aștept 
 Destinul să mi te aducă, 
 Să te strâng din nou la piept 
 Iubirea mea, dulce nălucă. 
  
 Autor: Răzvan Isac 12-10-2014 

Niciun comentariu: