Horoscop zilnic

duminică, 7 decembrie 2014

Mi-e dor ca să te am

 Vântul bate, mișcă teiul 
 Și-a lui crengi îmi bat în geam, 
 M-au prins zorii cu condeiul 
 Scriind: "Mi-e dor ca să te am". 
  
 Luna încă-i la fereastră 
 Mă privește-n timp ce scriu, 
 Despre noi, iubirea noastră, 
 Lângă tine vreau să fiu. 
  
 Să mă joc prin păru-ți galben, 
 Fir de aur, flori de tei, 
 Să se întâlnească-n eden 
 Ai tăi ochi cu ochii mei. 
  
 Al nost eden fie lumea, 
 Și noi doi lumea să fim, 
 Tu pe veci iubirea mea, 
 Noi pe veci să ne iubim. 
  
 Dacă viața mi-e poveste, 
 De amor aș vrea să fie, 
 Peste tot să umble veste 
 Că ți-am dat iubirea ție. 
  
 Să fim inimi plămădite
 Din explozia de gânduri, 
 Sentimentele unite 
 Care ne-au adus alături. 
  
 Ochii închiși, cuprinși de vrajă,
 Să-i avem, vrăjiți să fim, 
 Luna să ne stea de strajă 
 În timp ce noi ne iubim. 
  
 Vântul bate, mișcă teiul 
 Și-a lui crengi îmi bat în geam, 
 Las din mână acum condeiul, 
 Scris-am: "Mi-e dor să te am". 
  
 Autor: Răzvan Isac 07-12-2014

Niciun comentariu: