Horoscop zilnic

vineri, 5 decembrie 2014

Scrisoare ție

 Iubita mea, îți scriu aceste rânduri, 
 Căci dorul nu mă lasă să adorm, 
 Chipul tău îmi e prezent în gânduri, 
 Amorul ce ți-l port este enorm. 
  
 De-ar fi calvarul tot să mi-l cunoști, 
 Dorința mea să fiu cu tine acum, 
 Nu am mai fi nici tu, nici eu anoști, 
 Dorințele nu ni s-ar face scrum. 
  
 Vântul vreau să poarte a mele vorbe, 
 Să le ducă pân' la al tău suflet, 
 Dragoste, te rog nu mă mai fierbe, 
 Nu mă îneca în al meu plânset. 
  
 Iubita mea, îți scriu în miez de noapte, 
 Vorbele ce n-am putut să-ți spun, 
 Sunt puse-n fața sorții a mele șoapte, 
 Din suflet dragostea vreau s-o adun. 
  
 Tu întinde palma, în palmă să îți pun 
 Inima mea ce bate pentru tine, 
 Și al meu suflet de dragoste nebun 
 Doar lângă tine scapă de suspine. 
  
 Autor: Răzvan Isac 05-12-2014

Niciun comentariu: