Horoscop zilnic

miercuri, 24 august 2016

Existența mea ești tu

Existența mea ești tu, 
Aer, aripe, plutire, 
Îmi completezi sufletu' 
Cu-a ta sinceră iubire.

Tu mă porți unde doar gândul 
Mă mai poartă uneori, 
Tu-mi ești aripe, iar vântul, 
Cel ce-mi dă avânt spre nori.

Mi-ești iubire, îmi ești totul, 
Lângă tine am un rost- 
Și încetul cu încetul 
Ne-om iubi fără vreun cost.

Azi plătim un preț prea mare, 
Ne vedem atât de rar, 
Plec într-a ta căutare, 
Nu te caut în zadar.

Știu că undeva m-aștepți, 
Căci tu ești destinul meu, 
În iubire suntem drepți, 
Și așa vom fi mereu.

Pentru tine mă trezesc, 
Pentru al tău chip de înger, 
Doar pe tine te iubesc, 
Ție dragostea-ți ofer.

De n-ai fi, n-aș fi nici eu, 
Dară suntem și e bine, 
Îngeri ai Lui Dumnezeu, 
Fiii dragostei divine!

Autor: Răzvan Isac 23-08-2016

Niciun comentariu: