Horoscop zilnic

duminică, 7 august 2016

O clipă lângă tine

 Un moment îmi e de-ajuns, 
 O clipă lângă tine 
 Și ochii ce atât au plâns, 
 Să-i bucuri tu, minune! 
  
 Cu un sărut, o vorbă, îmbrățișare, 
 Să-mi pui la loc sufletul fărâmele, 
 Și-n locul unor stele căzătoare, 
 Din dragoste s-apară alte stele. 
  
 Să mă ții la piept, căldura ta, 
 Să-mi contopească sufletul cu-al tău, 
 Clipele împreună, uitării nu le-om da, 
 Chiar dacă destinul ne este bun sau rău. 
  
 Aș plânge cât o mare,  
 Cât un ocean aș plânge, 
 Dacă dintr-o întâmplare, 
 La piept nu mă vei strânge. 
  
 Aș inunda pământul  
 Cu lacrime amare, 
 Mi-aș pierde și cuvântul, 
 Aș amuții, căci doare... 
  
- Dar suntem optimiști 
 Și tot ce-i rău dispare, 
 În viața mea exiști 
 Ca o minune mare! 
  
 Autor: Răzvan Isac 07-08-2016 

Niciun comentariu: