Horoscop zilnic

miercuri, 10 august 2016

Vieții mele, bucurie!

 Am sufletul complet doar lângă tine 
 Și numai lângă tine mi-aș dori, 
 Să stau iubirea mea, să-mi fie bine, 
 O viață să te pot pe tin' iubi!  
  
 Să te alint cu șoapte ce odată 
 Ți se păreau a fi rupte din basme, 
 Sufletul meu și inima mea toată, 
 Să ți le pun, iubirea mea în palme. 
  
 Tu să le strângi la pieptul tău cu drag, 
 Cu prețuire, dragoste și-amor, 
 Să trecem împreună orice prag 
 Și din iubire să-nceapă al nostru zbor. 
  
 Să mă înalț cu tine către stele, 
 Să le atingem și să ne fie casă, 
 Tu, cea mai frumoasă dintre ele, 
 Cea care dor, adesea-n suflet lasă. 
  
 Dar eu trăiesc, trăiesc prin prisma ta 
 Și mi-aș dori mereu la fel să fie, 
 Eu nu te las, te rog nu mă lăsa, 
 Căci tu ești vieții mele, bucurie! 
  
 Autor: Răzvan Isac 10-08-2016 

Niciun comentariu: