Horoscop zilnic

duminică, 13 septembrie 2015

Melancolic

Melancolic azi mă simt,
Gândul zboară-n amintiri,
Aş întoarce-al vieţii timp
Să te mai am în priviri.

Curge-o lacrimă, curg două,
Se înnoadă sub bărbie,
Mi-aş dori o viaţă nouă,
Pieptu-ţi la pieptu-mi să fie.

Eşti atâta de frumoasă
Cum nu-i alta pe pământ,
Ţi-aş face altar în casă
Că tu eşti ce am mai sfânt.

Şi m-aş închina iubire,
Ţi-aş aduce ofrandă amorul,
Să se ducă din privire
Lacrima ce-o poartă dorul.

Eşti atât de răpitoare,
Părul galben, flori de tei,
Unică îmi eşti sub soare,
Unică în ochii mei.

Cât aş vrea a tale buze
Cu-un sărut să contopesc,
Ele-mi sunt uneori muze,
Le sărut şi mă topesc.

Melancolic sunt acum,
Amintirea mi-e haină,
Căci tu eşti pe un alt drum,
Iubind o inimă străină.

Eu mă scald în doruri grele,
Cugetând ce-a fost cândva,
Eşti în lacrimile mele
Şi în suflet, undeva.

Autor: Răzvan Isac 13-09-2015

Niciun comentariu: