Horoscop zilnic

joi, 7 mai 2015

Pe tine...

 Pe tine eu te-aș aștepta 
 Chiar și o viață-ntreagă, 
 Numai o clipă să-mi poți da 
 Să te iubesc, ființă dragă. 
  
 Încă aștept al tău răspuns, 
 În nopți cu stele pline, 
 Un simplu da ar fi de-ajuns, 
 Să pot fi lângă tine. 
  
 Trimite-mi-l pe raza lunii, 
 Eu în cerdac voi aștepta, 
 Sufletul meu să-l pot unii, 
 Cu sufletul și inima ta. 
  
 În noaptea nostră să se nască, 
 O dragoste din cer cu stele, 
 Și cu timpul să tot crească,  
 Să fim o stea, noi, printre ele. 
  
 Să ne iubim în nopți, o mie, 
 Să stăpânim tot Universul, 
 Fiece zi o poezie, 
 Iubirea să ne fie versul. 
  
 Ți-aș face și un sfânt altar, 
 Pe tine eu te-aș venera, 
 Iubirea mea să-ți fie dar, 
 Noi în iubire să putem spera. 
  
 Autor: Răzvan Isac 07-05-2015 

Niciun comentariu: