Horoscop zilnic

miercuri, 6 mai 2015

Vise întrupate

 Suntem noi doar vise întrupate, 
 Născute din nopțile în care, 
 Două suflete de dor surpate, 
 Doreau să-și găsească alinare. 
  
 Fost-am simple nostalgii, veșminte, 
 Gânduri vechi și amintiri trecute, 
 Fost-am noi odat' simple cuvinte, 
 Glasuri alor noastre suflete tăcute. 
  
 Fost-am noi doar simpli stropi de apă, 
 Dezghețate mii de lacrime, 
 Doruri ce adânc în suflet sapă, 
 Să dezgroape numai patime. 
  
 Am fost odată vise de iubire 
 Și nopțile toate le stăpâneam, 
 Dragoste fără de prețuire, 
 Din vis ne-am întrupat și azi te am. 
  
 Am făcut din vis, realitate, 
 Am alungat coșmarul plin de dor, 
 Am alungat și patimile toate, 
 Am astupat și-al lacrimei izvor. 
  
 De azi o să contăm doar tu și eu, 
 Și dragostea născută dintr-un vis, 
 Ne vom iubi la bine și la greu, 
 Și vom trăi destinul ce-a fost scris. 
  
 Autor: Răzvan Isac 06-05-2015 

Niciun comentariu: