Horoscop zilnic

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

M-am înălțat să ating cerul

 Am desenat pe cer, chipul tău de zână 
 Atunci când îmi este dor, mă-nalț să fim împreună, 
 Mă transform în vântul care, zboară lin spre orizont,  
 Să îți dau o sărutare, de nimic să nu țin cont. 
  
 Te alint cu a mea suflare, șoptindu-ți tandru te iubesc 
 Zâna mea, frumoasă floare, în toate te regăsesc, 
 M-am înălțat să ating cerul, neștiind că eu deja 
 L-am atins când tu iubire, ai ieșit în calea mea. 
  
 Am simțit ce-i paradisul, când în ochi tu m-ai privit 
 Într-o clipă mi-am dat seama, ce rău m-am îndrăgostit, 
 Ai suflat peste scânteia, ce inc-o aveam în suflet 
 Mi-ai aprins din nou speranța, m-ai oprit din al meu plânset. 
  
 Azi pot doar să-ți mulțumesc, că exiști, că ești a mea 
 Și-ți promit iubire dragă, că-ți dau toată dragostea, 
 Și-am să mă înalț cât o pot, ca să te am lângă mine 
 Am să fiu vânt, am să fiu nor, să te alint cum știu mai bine. 
  
 Autor: Răzvan Isac 16-11-2013 

Niciun comentariu: