Horoscop zilnic

joi, 14 noiembrie 2013

Te-am găsit pe cer, o stea

 Vom fi noi doi, ne vom iubi 
 Pan' soarele se va sfârși, 
 Iubirea noastră-i univers 
 Dintr-un trecut pustiu și șters. 
  
 Iubirea noastră-i stele, lună 
 Ce ne-au adus împreună, 
 Și va dispărea doar când 
 Pe cer vor fi nori de pământ. 
  
 Iubirea noastră-i așa mare 
 Ce-a răsărit ca și o floare, 
 Dintr-un pământ arid, pustiu 
 În sufletul meu secățiu. 
  
 În viață mi-ai făcut lumină 
 Când bezna sufletu-mi seca, 
 Eram cuprins de atâta vină 
 Căci nu aflam ce-i dragostea. 
  
 Tu ai știut ce patimi am 
 Tristețea mea din suflet, 
 Pe tine de nu te întâlneam 
 Azi nu aveam nici zâmbet. 
  
 Mi-ai dat speranță și sclipire 
 Când ai intrat în viața mea, 
 Mi-ai dat liniște și iubire 
 Când te-am găsit pe cer, o stea. 
  
 Autor: Răzvan Isac 14-11-2013 

Niciun comentariu: