Horoscop zilnic

luni, 18 noiembrie 2013

Mi-e atât de dor iubire!

 Mi-e atât de dor iubire să te simt aproape 
 Să-ți simt mângâierea, să aud șoaptele dulci de iubire. 
 Mi-e atât de dor să-ți spun iubire, din suflet te iubesc! 
 Privesc spre cer în noaptea cea târzie, sperând că poate, 
 Dintre stele apare chipul tău... dar cerul nu se vede, 
 E acoperit de norii de ploaie ce plâng suferința mea, 
 Plâng dorul meu... și eu am plâns, dar lacrimile mele au secat. 
 Pe calendarul din perete privesc zilele ce trec,  
 Trec tot mai greu, pare că timpul s-a oprit, noi mergem mai departe. 
 Iubirea noastră e mare, nici timpul, nici un altfel de obstacol  
 Nu va ține în loc sentimentele ce ne leagă, sunt atât de puternice, 
 Încât au puterea să spargă orice barieră, orice gând negativ 
 Care ar putea să umbrească sufletele noastre. 
 Având speranță, încredere și optimism, vom înainta trecând peste orice,  
 Singura noastră armă împotriva timpului este iubirea. 
  
 Autor: Răzvan Isac 18-11-2013 

Niciun comentariu: