Horoscop zilnic

vineri, 8 noiembrie 2013

Povestea să ne-o scriem, pe valurile mării

 S-a înserat, în suflete-mi se așterne 
 Magia unei seri, de dragoste împlinită, 
 De ce?... Căci gândul îmi tot cerne 
 Imaginea cu tine, scumpa mea iubită. 
  
 Mi-e dor, nu neg, mi-e tare dor de tine 
 Sub perdea de stele, tu ești steau mea, 
 Aș vrea iubire noi, să fim zile senine 
 Să ținem noi departe, ploaia, vremea rea. 
  
 Și aș mai vrea iubire, să dobândim vecia 
 A noastră vreau să fie, dragostea din lume, 
 Sună a egoism, dar vreau ca fericirea 
 Spre infinit să poarte, cu drag al nostru nume. 
  
 Povestea să ne-o scriem, pe valurile mării, 
 Unică să fie, iubirea ce-o simțim, 
 În ciuda celor ce, invidia ne-o poartă 
 Tot mai îndrăgostiți, iubire noi să fim. 
  
 Autor: Răzvan Isac 07-11-2013 

Niciun comentariu: