Horoscop zilnic

luni, 4 noiembrie 2013

Magia clipelor frumoase

 În clipa în care te-am cunoscut pe tine 
 am simțit în suflet o explozie de fericire, 
 am simțit că între noi se va forma  
 o legătură specială și așa a fost.  
 Încă din primele zile iubirea ce zăcea în noi,  
 parcă adormită de timp,  
 dintr-o dată s-a trezit și ne-a umplut sufletele  
 cu magia clipelor frumoase ce urmau să vină.  
 În fiecare zi din ce în ce mai mult  
 legătură dintre noi a devenit tot mai strânsă, 
 iubirea noastră tot mai mare. 
 Timpul a trecut de când ne-am spus primele cuvinte 
 de iubire, curând se împlinesc trei luni, vor fi trei ani, 
 treizeci de ani, întreaga viață ne vom iubi 
 ca și cum ar fi prima zi de iubire.  
 Te iubesc sufletul meu, iubesc viața  
 pentru că tu ești viața mea,  
 te voi iubi mereu mai mult, vreau să îmbătrânim împreună,  
 să stăm seara la gura șemineului  
 să ne amintim cu drag de primele noastre zile de iubire. 

Autor: Răzvan Isac 04-11-2013

Niciun comentariu: