Horoscop zilnic

vineri, 24 aprilie 2015

Oare ce va fi?!

 Oare ce va fi când am să mor, 
 Cui de mine oare-i va fi dor?! 
 - Doar râului ce apa lui o poartă, 
 El va plânge a mea crudă soartă. 
  
 Voi fi uitat de lume a doua zi, 
 Singur în pământ voi putrezi, 
 Doar izvorul râului va trece, 
 Pe sub mormântul meu atât de rece. 
  
 Va scrie pe-a mea cruce doar atât: 
  
 - A fost un fiu al vântului de vară, 
 A fost torentul repede din rău, 
 A cunoscut iubirea într-o doară, 
 Dar n-a știut s-o țină bine-n frâu... 
  
 În viața mea am fost numai atât: 
  
 - Pe-albastrul cer un nor care dispare, 
 O rază rătăcită de la soare, 
 Am fost o frunză verde, astăzi ruginie, 
 Căci a mea soartă, așa mi-a fost să fie. 
  
 Va trece timpul, iar eu pământ voi fi, 
 De mine nimeni nu-și va mai aminti, 
 Mormântul meu va fi uitat de lume, 
 Eu, un necunoscut ce n-are nume. 
  
 Autor: Răzvan Isac 24-04-2015 

Niciun comentariu: