Horoscop zilnic

sâmbătă, 4 aprilie 2015

Simt în ochii tăi iubirea

 Simt în ochii tăi iubirea, 
 Te văd azi, mă pierd cu firea, 
 Mâine te-oi vedea?... Nu știu! 
 Mi-e sufletul tot pustiu... 
  
 Suntem noi doar două inimi, 
 Tu ești în inima mea, 
 Am în suflet numai patimi, 
 Simt că sufletu'-mi te vrea. 
  
 Simt în ochii tăi amorul, 
 Ce îl caut de mult timp, 
 Să mi se sfârșească dorul, 
 Să fim noi alt anotimp. 
  
 Să se ducă strălucirea 
 Soarelui de nu te am, 
 De nu-ți intâlnesc privirea, 
 Se va pierde totu-n van. 
  
 Eu să mă scufund în mare, 
 În adâncu-i făr' lumină, 
 De n-aud a ta chemare, 
 Să pier absolvit de vină. 
  
 Vina că n-am fost în stare 
 Să mă apropii de tine, 
 Atunci când a ta chemare 
 Mă striga printre suspine. 
  
 Autor: Răzvan Isac 02-04-2015

Niciun comentariu: