Horoscop zilnic

sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Dă-mi numai amorul

Nu vreau să mă despart de tine
Iubire, nici o singură secundă
Tu eşti soare-n zilele senine,
Nu-i nor care-ar putea să te ascundă.

Ne ştim de multă vreme,
Îmi umblai prin vise, nopţi la rând,
Inima obosise să te cheme,
Să îţi vorbească, dragoste, în gând.

Ne iubim cum nimeni nu iubeşte,
Suflete pereche azi ne suntem,
Dragostea ce-ţi port mai mare creşte,
Cu Universul, noi, suntem în tandem.

Stelele ce mor, altele formează,
Îmi eşti eternă stea, eternul Univers,
Dacă nu te văd, fiinţa mea oftează,
Plânge în poeme, fiecare vers.

Să nu-mi dai motive, lacrime să cadă,
Dă-mi numai amorul, fără de măsură,
Bucură-mi privirea ce vrea să te vadă,
Dă-mi dulceaţa toată de pe a ta gură.

Autor: Răzvan Isac 20-11-2015

Niciun comentariu: