Horoscop zilnic

sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Şi-n vise, veşnicia...

Părul tău ca razele de soare,
Iarba verde, la fel ca ochii tăi,
Viaţa mi-au umplut-o de culoare,
Sunt frumoşi, dar câteodată răi.

Eşti gingaşă cum este o floare,
Răsari atunci când vine primăvara,
Inima în pieptul meu tresare
Când pe cer apari când vine seara.

Eşti ca un luceafăr printre stele
Raza ta spre mine o cobori,
Spre tine-ntind, amor, braţele mele
Să te cuprindă dulcii mei fiori.

Spre tine-aş arunca cu sărutări,
Cu şoapte dulci şi pline de amor,
Spre tine eu nu am alte cărări,
Căci sunt numai un simplu muritor.

Eşti ruptă parcă dintr-un vis al meu
Perfectă, sâni frumoşi, atrăgători,
Un înger cu suflet deschis mereu,
Cu ochii tandrii, dulci, fermecători.

Amorul meu cu păr ca abanosul
Dragostea ne este infinită,
Craiul meu, doar tu îmi eşti frumosul,
Destinul meu cu tine-a fost sortit.

Vreau să ne ştie întreaga galaxie...
Ne iubim cu atâta pasiune,
Tu stea pe cer, a mea pe veşnicie
Fără regrete şi fără de minciune.

Iubire nestemată, pură tu îmi eşti
Şi te-am ales cu inima pe tine,
Alături să îmi fii, să mă iubeşti,
Să nu pleci nicicând de lângă mine.

De-aş putea înfăptui minuni
Te-aş face şi pe tine muritoare,
Din fărâmele tu să te aduni,
Să renaşti minune, iubire arzătoare.

Acest lucru îmi este imposibil,
Dar nu voi înceta să te iubesc,
Ştiu că în vise totul e posibil
Şi-n vise veşnicia cu tine o trăiesc.

Autor: Răzvan Isac 23-11-2015

Niciun comentariu: