Horoscop zilnic

sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Sărută-mă şi dă-mi fructul oprit

Doi singuratici, lupi pierduţi de haită
Ce rătăcesc pe câmpuri troienite,
Ce de nimic acum nu se mai vaită
Nici că e ger şi-au oasele ostenite.

Aşa eram şi eu şi tu înainte
Când nu ştiam ce-nseamnă a iubi,
Ne-am cunoscut şi astăzi dulci cuvinte
Cu dragoste noi le putem rosti.

Nu te ştiam decât prin ce-mi scriai
Aşa ne-am cunoscut noi doi, pe chat,
La profil o poză tu aveai,
Un înger dulce, neînaripat.

Yin şi Yang, păream a fi doi zei
Ce-şi trimiteau cuvinte de amor,
De atunci te vream, tot de atunci mă vrei
Să ne-mbătăm de-amor, să uităm de dor.

Pe ritmuri de flamenco să dansăm
În noapte, sub un clar de lună plină,
Mai apoi iubirea s-o valsăm
Până peste noapte, zorii o să vină.

Prin vene-mi curge sângele fierbinte,
Sărută-mă şi dă-mi fructul oprit,
Şoapta ta duios să mă alinte,
Să vindece-al meu suflet asuprit.

Îmi eşti regină şi mă-nchin la tine,
Îţi spun iubito astăzi, te iubesc,
Iubirea ta îmi curge acum prin vine...
Nu mai sunt de mult un lup ce rătăcesc!

Autor: Răzvan Isac 05-11-2015

Niciun comentariu: