Horoscop zilnic

sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Nu e amor pe lume fără lacrimi

Te-am adorat încă din prima zi
Şi mi-am dorit o viaţă să te am,
Totul a fost ieri, dar parcă-i azi,
Nu s-a împlinit dorinţa ce aveam.

A fost lună plină, stele mii pe cer
Când eu iubirea mea ţi-o declaram,
Aveam o inimă, un suflet să-ţi ofer,
Dar astăzi mă usuc ca al pomului ram.

Te-am adorat şi voi muri iubind
Chiar dacă tu nu m-ai iubit vreun pic,
Sunt jos şi a mea mâna ţi-o întind,
Dar pân' la urmă singur mă ridic.

Nu e amor pe lume fără lacrimi,
Nu ar mai fi poveşti nemuritoare,
Cel ce iubeşte trece şi prin patimi
Şi merge mai departe-n continuare.

Amorul astăzi vine, mâine pleacă,
Lăsând un gol în suflet şi inimă,
Oftăm adânc, spunem: "Şi ce dacă!"
Chiar dacă ne mai cade-o lacrimă.

Autor: Răzvan Isac 18-11-2015

Niciun comentariu: