Horoscop zilnic

sâmbătă, 14 decembrie 2013

Atât de minunată ești

 Am fost lovit ca de un fulger 
 Și-am crezut că văd un înger, 
 N-a fost înger ce-am văzut, 
 A fost chipul tău plăcut. 
  
 Se-ntrezărea printre nori, 
 Instant m-au trecut fiori, 
 Atât de minunată ești, 
 La fel ca astrele cerești. 
  
 Te-am ales al meu luceafăr, 
 Și azi mi-e sufletul teafăr, 
 Vindecat de orice durere 
 Poate iarăși el să spere. 
  
 A ta dragoste iubire 
 A șters trista amintire, 
 Din trecutul zbuciumat 
 Ce sufletul mi-a sfărâmat. 
  
 Am petrecut clipe-n uitare, 
 Eram pierdut în nepăsare, 
 Mă amuz când mă gândesc 
 La acel trecut, pe atunci grotesc. 
  
 Te am pe tine, mi-e de ajuns 
 Am să uit tot ce odată am plâns, 
 Azi fericirea-i chipul tău 
 De astăzi uit tot ce-a fost rău. 
  
 Autor: Răzvan Isac 14-12-2013

Niciun comentariu: