Horoscop zilnic

miercuri, 18 decembrie 2013

Cântecul iubirii mele

 Peste dealurile înalte,
 Peste munți și a lor văi,
 Iubire am trecut de toate
 De dragul ochilor tăi.
 
 Ochii ce îmi luau și somnul
 Și-mi făceau zile senine,
 Într-o zi mi i-a dat Domnul
 Când te-am întâlnit pe tine.
 
 A lor strălucire toată
 Eclipsa raze de soare,
 Iară el f
ăr' să mai poată
 S-a ascuns departe-n zare.
 
 Ești precum un anotimp,
 Ca o floare a primăverii,
 Vreau sărutul tău să simt
 Odată cu lăsarea serii.
 
 Să ne strecurăm sub lună
 Să ne acoperim cu stele,
 La urechi s-auzi cum sună
 Cântecul iubirii mele.
 
 Am să-ți cânt a mea iubire,
 Am să-ți cânt și zi și noapte,
 Tu să-mi dai a ta zâmbire
 Un sărut și a tale șoapte.
 
 Să-mi șoptești cu glasul dulce
 Refrenul cântecului meu,
 Să-l ascult unde m-oi duce
 
Și voi simți dorul tău.
 
 Autor: Răzvan Isac 18-12-2013

Niciun comentariu: