Horoscop zilnic

marți, 3 decembrie 2013

O să scriu iubirea în mii și mii de pagini

 Cât te iubesc o știi, mai mult de infinit, 
 Limite nu sunt, iubirea n-are margini, 
 Doar alături de tine mă simt împlinit, 
 O să scriu iubirea în mii și mii de pagini. 
  
 Hrănesc a mea simțire cu iubire curată 
 Și astfel zi de zi am soare-n viața mea, 
 Călătoresc cu gândul mai mult ca altădată 
 Să ajung la tine, să îți dau dragostea. 
  
 Tu ești a mea prințesă, regat ți-e a mea inimă 
 Eu îți sunt slujitor, iubindu-te pe veci, 
 De când te-am cunoscut, sufletu-mi nu suspină 
 Căci din a mea inimă, nicicând n-ai să mai pleci.
  
 În fiacare zi, toate zilele mele 
 În sufletu-mi răsare o floare a iubirii, 
 Grădină mi-e inima, florile și ele 
 Îmi sunt ca un pervaz, ecou al fericirii. 
  
 Autor: Răzvan Isac 03-12-2013 

Niciun comentariu: