Horoscop zilnic

duminică, 4 august 2013

Cugetări...

 Cuget la atâtea, câte s-au întâmplat 
 Și-mi pare că-i un vis, oare-i adevărat? 
 Din gânduri nu îmi scapă, gingașa ta privire 
 Este închisă-n suflet, închisă-n amintire... 
  
 Mă plimb prin labirint, de amintiri deșarte 
 În ele am pus nădejde, că merg mai departe... 
 Și clipele-mi sunt reci, ca sufletul din tine 
 Când ai ales să pleci, ș-apoi să uiți de mine. 
  
 Cuget, și al meu cuget se pierde în văzduh 
 Mi-e sufletul cuprins, de un mare năduf, 
 Mi-e viața sufocată, de-al tău zâmbet amar 
 Căci te-am iubit din suflet, dar a fost în zadar. 
  
 Azi doar rătăcesc, sunt musafir prin lume 
 Aș vrea să întorc timpul, aș vrea să uit de tine, 
 Știu... nu îmi va fi ușor, dar am să reușesc 
 Să mi te scot din suflet, să nu te mai urăsc. 
  
 Autor: Răzvan Isac 04-08-2013 

Niciun comentariu: