Horoscop zilnic

vineri, 2 august 2013

Mi-e sufletul nesaţ

Mă poţi numi şi hoţ, poţi să mă arestezi
Vreau să îţi fur sărutul, chiar de te-ndepartezi,
Chiar dacă tu de mine, n-o să vrei să mai ştii
Vreau să îţi simt dulceaţa, fie orice ar fii.

Mi-e sufletul nesaţ, arde de nerăbdare
Să se contopească cu al tău suflet mare,
Privirea ta o am , în minte şi aş vrea
S-o fur, în orice clipă, să fie doar a mea.

Mă poţi numi cum vrei, eu îţi voi spune "fagur"
Căci de a ta dulceaţă, nicicând nu mă mai satur,
Dorinţa mea e mare, la fel şi al tău şarm
Cu el m-ai cucerit, şi zâmbetul tău calm.

Acum că ştii, ţi-am spus, gândurile mele
Să fie adevărate, ţi-aş da cerul cu stele,
Doar pentru un sărut, o bucată de Rai
Din al tău fagur, mierea, vreau tu să îmi dai.

Autor: Răzvan Isac 02-08-2013

Niciun comentariu: