Horoscop zilnic

vineri, 9 august 2013

Sunt aici să te iubesc!

 Dacă ai fii lângă mine, totul ar fii mult mai ușor, 
 Ți-aș spune tot ce simt, aș atinge sufletul tău doar cu o privire. 
 M-aș apropia de tine, și ți-aș spune: "Sunt aici să te iubesc!" 
 Mi-am imaginat chipul tău de mii de ori, 
 Am adormit gândindu-mă că ești lângă mine, 
 Am simțit în nopțile reci mâinile tale îmbrățișându-mă ușor, 
 Am simțit respirația ta atât de aproape 
 Încât puteam să respir din aerul tău. 
 Am simțit buzele tale atingându-le pe ale mele, 
 Corpul tău căutând căldura corpului meu, 
 Pentru a se unii, pentru a simții că suntem unul... 
 Dacă mi s-ar putea îndeplinii o dorință, 
 Dorința mea ar fi să te am la pieptul meu 
 Inimile noastre să bată la unison, 
 Iar ritmul iubirii să ne învăluie sufletele 
 Atât de pătimașe și pline de speranță. 
  
 Autor: Răzvan Isac 09-08-2013

Niciun comentariu: