Horoscop zilnic

miercuri, 14 august 2013

Mi-ai fost în suflet soare

 Tot ceea ce moare 
 Nicicând nu mai învie, 
 Mi-ai fost în suflet soare 
 Azi îmi ești agonie. 
  
 Iubirea ce-ți purtam 
 Azi e doar amintire, 
 Eu sinceră-ți eram 
 Tu m-ai mințit iubire. 
  
 Ziceai că îmi dai stele 
 Îmi promiteai și luna, 
 Nevoie n-am de ele 
 Vroiam să-mi dai inima. 
  
 Mă mințeai frumos 
 Spuneai că mă iubești, 
 Azi nu mai are rost 
 Să mă tot amăgești. 
  
 Odată-n viața ta 
 Fii sincer, nu minții, 
 Și te rog nu uita 
 Ți-am fost aleasa inimii. 
  
 Vreau s-aud de la tine 
 Ceea ce știu deja, 
 Că nu mai ți la mine 
 Că ai pe altcineva. 
  
 Ar fii mult mai ușor 
 Să-mi spui tot adevărul, 
 N-aș suferi de dor... 
 Ce-mi udă noaptea somnul. 
  
 Curg lacrimile râu 
 Eu chiar țin la tine, 
 Dar sufletului tău 
 Nu-i mai pasă de mine. 
  
 Autor: Răzvan Isac 14-08-2013

Niciun comentariu: