Horoscop zilnic

vineri, 16 august 2013

Tu-mi ești lumina vieții

 Rătăceam, pe un drum necunoscut 
 Când din bezna nopții, lumină am zărit, 
 Tu-mi ești lumina vieții, al sufletului scut 
 Dorința mea ascunsă, al meu răsărit. 
  
 Iubita mea tu ești, din sufletu-mi o parte 
 Mi-e dor, și dorul doare, că ești așa departe, 
 Din cer raze de soare, ating sufletul meu 
 Soare îmi ești tu, eu pot fii cerul tău? 
  
 Gândul mi-e la tine, și-n gândul tău mă simt 
 Ca-ntr-o împărăție, a dulcelui alint, 
 A fericirii oază, tu-mi ești dulce minune 
 Că mă adori îmi spui, că te iubesc ți-aș spune. 
  
 În timp atât de scurt, în suflet mi-ai intrat 
 Am crezut că-i vis, dar e adevărat, 
 În vise am crezut, și s-au îndeplinit 
 Azi te am pe tine, sunt cel mai fericit. 
  
 Autor: Răzvan Isac 16-08-2013 

Niciun comentariu: