Horoscop zilnic

luni, 2 septembrie 2013

Aceeași bancă, aceeași ulicioară - X

 Te-am așteptat în fiecare seară 
 Pe aceeași bancă, aceeași ulicioară, 
 Am trimis și Luna să-ți bată la fereastră 
 Să-ți spună ca să vii, seara să fie a noastră. 
  
 Nu ai ieșit iubire, și lampa tu ai stins 
 Trimițând și Luna, pe cerul neatins, 
 Eu am rămas acolo, tot așteptând să vii 
 Nu ai venit iubire, și lacrimi îmi curg mii. 
  
 Cât vor mai curge oare, când ochii-mi vor seca, 
 Și inima-mi pe tine, când te va uita? 
 Iubirea ce ți-am dat, și încă port în suflet 
 Mi-a șters de pe față, și ultimul zâmbet. 
  
 Și banca noastră parcă, dorul tău îl plânge 
 Și ulicioară noastră, că  pașii nu-ți mai simte, 
 Eu plâng că nu mai simt, a ta mângâiere 
 Și al tău sărut, în nopțile cu stele. 
  
 Autor: Răzvan Isac 02-09-2013

Niciun comentariu: