Horoscop zilnic

luni, 23 septembrie 2013

Așa a fost, așa va fi!

 Te rog nu-ți fie teamă  
 C-ai să mă pierzi cândva, 
 I-am dat vieții o palmă 
 Ca să te pot avea. 
  
 Am înfruntat destinul 
 Și-a lui potrivnicie, 
 Ca să-mi ocup locul 
 Ce tu mi l-ai dat mie. 
  
 M-ai primit cu drag 
 Să-ți fiu jumătate, 
 Peste al vieții prag 
 Pășim până la moarte. 
  
 Te rog nu-ți fie teamă 
 C-am să-ncetez vreodată, 
 Să te mai bag în seamă 
 Iubirea mea-i curată. 
  
 Limpede mi-e gândul 
 Când îți spun - te iubesc, 
 Sincer mi-e cuvântul 
 Atunci când ți-l rostesc. 
  
 Mi-e sinceră iubirea 
 Ce ție ți-o declar, 
 Oglindă mi-e privirea 
 Sufletul tot mai clar. 
  
 Ochii sunt oglinda  
 Sufletului meu, 
 Sufletul mi-e pilda 
 Ce-am ascultat mereu. 
  
 Mi-e pildă al tău sărut, 
 A ta îmbrățișare, 
 Cât te iubesc de mult 
 O știu stelele-n zare. 
  
 Așa a fost, așa va fi 
 Mai sus de cer te voi iubi, 
 Mai sus de universul tot 
 Te voi iubi cât am să pot. 
  
 Autor: Răzvan Isac 23-09-2013 

Niciun comentariu: