Horoscop zilnic

miercuri, 25 septembrie 2013

Pagini de dor într-o carte

 O carte am să scriu, pe pagini de dor 
 Despre iubire, sentimente ce mor, 
 În versuri transpun ,tot ceea ce simt 
 Acum cât mai pot, cât mai este timp. 
  
 Mi-e gândul absent, la tot ce inseamnă...
 Iubirea - din suflet, s-a dus într-o toamnă. 
 Visuri  ce-n vânt, s-au risipit 
 Ce-am iubit odată, nu m-a iubit. 
  
 Azi stau în odaie, și scriu rând cu rând 
 Tot ce-am pe suflet, și ce am în gând, 
 A mele iluzii, și vise deșarte 
 Le scriu pe pagini de dor, într-o carte. 
  
 Și lacrimi îmi curg, scrisu-mi întinează 
 Sufletu-mi plânge, inima-mi oftează, 
 Al tău chip frumos, e tot ce-am în gând 
 Al meu glas răsună, al tău nume strigând. 
  
 Te cheamă iubirea, ce-o simt pentru tine, 
 Te cheamă al meu suflet, și dorul din mine, 
 Te cheamă iubirea, ce noi am avut 
 Și azi din nimic, totul s-a pierdut. 
  
 Îți spun te iubesc, mereu te-am iubit 
 Ești suflet pereche, ce eu l-am găsit, 
 Pași-mi spre tine mi i-aș îndrepta 
 Să fim numai noi, să simt vraja ta. 
  
 Să fim cum am fost, și tot ce-am lăsat 
 Să continuăm, cum noi am visat, 
 Iubirea ne poartă, pe aripi de înger 
 Până sus la stele, aproape de cer. 
  
 Și acolo iubire, să te iau de mână 
 Să fim noi doi aștrii, soare și lună, 
 Să coborâm amândoi pe pământ 
 Să-mi fii icoană pe altarul sfânt. 
  
 Autor: Răzvan Isac 25-09-2013 

Niciun comentariu: