Horoscop zilnic

duminică, 15 septembrie 2013

Din vastul univers, din stele călătoare

 În taină am să dezvălui, secretul meu ascuns 
 Cât te iubesc de mult, cât lipsa eu ți-am plâns, 
 În nopțile târzii, privind pierdut spre stele 
 Rugându-mă iubire, să vii-n brațele mele. 
  
 Într-o seară de vară, alunecând pe-o stea 
 Tu ai venit iubire, să-mi dai dragostea ta, 
 Din vastul univers, din stele călătoare 
 Ai apărut iubire, a mea dragoste mare. 
  
 Am așteptat mult timp, ca să te pot atinge 
 Azi fericirea noastră, dorul ne va stinge, 
 Ne-am regăsit iubire, când inima-mi zăcea 
 Înfrântă de tristețe, căci nimeni n-o iubea. 
  
 Autor: Răzvan Isac 15-09-2013 

2 comentarii:

Anonim spunea...

dak nu le publici tot degeaba,st super toate poeziile imi plac si nu te lasa de asta pt k ai talent.a si sa sti ca ai un cititor fidel aici :*

Razvan Isac spunea...

Multumesc frumos pentru apreciere, cat despre publicarea poeziilor, nu stiu ce sa zic, in ziua de azi e foarte greu sa publici un volum de poezii.