Horoscop zilnic

miercuri, 4 septembrie 2013

Ești izvor ce-mi dai speranță

 Peste noi se lasă seara 
 Stele cerul împânzesc, 
 Și în pieptu-mi inimioara 
 Bate pentru că iubesc. 
  
 Și-oi iubi pân' ce inima  
 Să mai bată va înceta, 
 Dorul meu și patima 
 Numai moartea-mi le va lua. 
  
 O iubire îți este dată 
 Să trăiești cu ea pe veci, 
 S-o iubești viața toată 
 Chiar și-n vremurile reci. 
  
 Nu-i obstacol să-mi stea-n cale 
 Când iubesc mut munți din loc, 
 Ai tăi ochi, buzele tale 
 Nu mă satură deloc. 
  
 De sărut și-a ta privire 
 Să mă satur este greu, 
 Însetat sunt de iubire 
 Doar tu ești izvorul meu. 
  
 Ești izvor ce-mi dai speranță 
 Și iubirea ce-mi doresc, 
 Tu ești al meu rost în viață 
 Al meu suflet, te iubesc! 
  
 Autor: Răzvan Isac 04-09-2013 

Niciun comentariu: