Horoscop zilnic

duminică, 8 septembrie 2013

Și-n uitare am să te-ngrop

 Am pus suflet în iubire  
 Și iubirea m-a trădat, 
 Pentru tine am lăsat totul 
 Chiar de nu s-a meritat. 
  
 Te-am iubit atât de mult 
 Că nu mai vedeam nimic, 
 Am lăsat în urmă totul 
 Glasul inimii s-ascult. 
  
 Se întâmplă să greșim 
 Din greșeli învață omul, 
 Din iubire m-am uscat 
 Cum de bătrânețe pomul. 
  
 Azi mi-e inima închisă 
 Sufletul gol și pustiu, 
 De iubire e distrusă 
 Ce-i iubirea azi nu știu. 
  
 M-am răit că rea e lumea, 
 Ce sufletul mi-a secat, 
 M-am răit că tu inima 
 Mi-ai rănit-o neîncetat, 
  
 Azi nici zâmbet n-o să vezi 
 Nici un pic de strălucire, 
 Pe-al meu chip lacrimi amare 
 Se vor scurge din privire... 
  
 Și-n uitare am să te-ngrop 
 Și durerea-mi va da forță, 
 Ochii mei măcar un strop 
 De lacrimi să nu mai verse. 
  
 Autor: Răzvan Isac 08-09-2013 

Niciun comentariu: