Horoscop zilnic

vineri, 13 septembrie 2013

Am strâns iubirea-n palmă

 Am strâns iubirea-n palmă 
 Să n-o mai pierd nicicând, 
 Azi viața-mi este calmă 
Ca marea in adânc...
  
 Te iubesc, așa cum mă iubești 
 Mai mult cu fiecare clipă care trece, 
 Stăpână, pe visele-mi tu ești 
 În clipa lipsei tale, sufletul mi-e rece. 
  
 Te-am întâlnit, când cerul sta să cadă 
 Peste a mea inimă, furtuna se isca, 
 A reușit iubirea, sufletul să-mi vadă 
 Și tristețea toată, a mi-o confisca. 
  
 Mi-a adus în schimb, o inimă de înger 
 Și-o dragoste ce-i ruptă dintr-un vis, 
 Mi-am îndreptat privirea, în rugă către cer 
 Și iubirea toată, în palme am închis. 
  
 Pe tine mi te-a dat, în clipe de uitare 
 Când năluc iubire, rătăceam prin gânduri, 
 Azi iubirea noastră e atât de mare 
 Încât poate sparge, ale tristeții ziduri. 
  
 Autor: Răzvan Isac 13-09-2013 

Niciun comentariu: