Horoscop zilnic

miercuri, 22 mai 2013

A sosit si clipa...

 Razvan Isac

A sosit si clipa de mult timp asteptata
Sa te strang la piept, sa te mai sarut o data,
Esti giuvaierul meu, tu esti al meu smarald
In noptile mai reci doar tu imi tii de cald.

A ta imbratisare topeste tot ce-i inghetat
A topit si gheata ce sufletu-mi tinea blocat.
Nu mai puteam iubi, de azi pot sa iubesc
Caci te-am gasit pe tine, tu ma faci sa zambesc.

Ca totul va fi bine iubire eu presimt
Si dragostea ce-mi porti, in suflet eu o simt,
Simt mangaierea ta chiar daca sunt departe
Simt si al tau sarut cand timpul ne desparte.

Of, ce sentiment frumos este dragostea
N-am mai simtit de mult in piept cum bate inima.
Azi bate asa de tare parca ar vrea sa iese
Sa petreaca cu tine momente alese.

Iti multumesc iubito ca-n viata-mi ai intrat
Ce-nseamna fericirea tu mi-ai aratat,
Mi-ai demonstrat prin fapte iubirea ce imi porti,
Ca dragostea exista, nu se trage la sorti.

Niciun comentariu: