Horoscop zilnic

vineri, 24 mai 2013

Sunt pentru tine tot, cum ești tu pentru mine

Suntem șoapte de iubire, spre univers întredeschis
Ești visul de iubire, ce tu mi l-ai descris.
Sunt fericit, te am, îmi ești o zână rară
Lângă tine, sunt rege, pe cap mi-ai pus tiară.

Eu, sunt zâna nopții , ce visul ți-l sărută
În clipele , când noaptea se îngână .
Atât te pot iubi , de munții se sfărâmă
Îmi ești și Rege , și Cer , și-mi ești și Lumină .

Sunt pentru tine tot, cum ești tu pentru mine
Inima-mi, ți-e dată , soptestei doar iubire .
Ești călăuza mea ,spre-o lume a dragostei ,
De când sunt lângă tine, nu mai sunt un cristei.

Ești mugurul iubirii , ce-n suflet mi-nfloreste
Sub razele de lună , iubirea noastră crește .
Mă porți mereu , pe aripi de iubire ,
În mână ai pocalul , din el beau fericire .

Izvorul meu de viață, dragostea, îți e sfințire
Dându-mi a ta iubire, mi-ai dat nemurire.
În grădina-mi, din suflet... tu-mi ești parfumul vieții ...
Și dintre toate ești , simbolul frumuseții.

Sunt infinitul clipei , ce dragostea ți-o dă
Bătaia unei inimi , ce alăturea îți stă .
Azi te numesc, atât de simplu , azi, îmi ești...IUBIRE
Suntem perechi de aripi , în zbor spre veșnicie .

Spre amurgul ce-o să vină, ne vom lăsa purtați...
Pe aripi de iubire, vom fi cei mai bogați.
Iubirea-i cea mai mare, cea mai de preț comoară
Sub razele de lună , spre cer iubirea zboară .

Ești clipa-mi de iubire , în care mă tot pierd
Cu dragoste iubite , când tu mă strângi la piept .
Nici nu-mi găsesc cuvinte , să îmi descriu iubirea
Mă uit în ochii tăi , și știu ce-i fericirea. 
 Autori: Jurca Marinela Florina & Răzvan Isac

Niciun comentariu: