Horoscop zilnic

duminică, 19 mai 2013

Eram aici doar pentru tine

  Sunt poate aici , din alta viata
Cand nici n-ai stiut c-am existat
Am asteptat , doar in tacere
Si tu-n tacere m-ai lasat .

Te-am asteptat poate prea mult
Cand ai venit eu am plecat
N-am stat sa-mi dai al tau sarut
Si acum regret ca s-a-ntamplat.

Erau regretele tardive ,
Si plansul mut , fara-nteles .
Plecam plangand pe drumul vietii
Ca doar iluzii am cules .

Iluzii au fost si ale mele
Vise pierdute in neant,
Amintirea clipei grele
Si-un gust ramas, putin picant.

Eram aici doar pentru tine
Si te-am iubit , atat de mult
Nu ai venit la timp iubire
Si nici sarutul , nu l-ai vrut .

Timpul sa-ntorc azi nu mai pot
Si nici la tine sa mai vin,
Cat am gresit acum socot
Caci am dat mierea pe venin.

N-ai stiut ca ai iubirea-mi toata
Si ca-mi esti tot ce eu iubesc
Si nici ca-n vremuri , vei ramane
Fiindca te-am sigilat in vers .

Am fost orbit de nepasare
Nu mi-am dat seama ca gresesc,
Si am pierdut un suflet mare
Ce am iubit si-nca iubesc.

O clipa nu mi-ai stiut durerea
Erai orbit , nu stiai nimic .
M-ai tot indepartat de tine
Iar eu am ridicat un zid .

In genunchi as vrea iubire
In fata ta ca sa ma pun,
Sa sparg zidul, s-ajund la tine
Cat te iubesc , sa-ti spun.

Azi e tarziu pentru noi doi
Ca sa m-ai fie tot ce-a fost .
Tu ai plecat de mult iubire ...
De parca eu , nici n-as fi fost .

Autori: Jurca Marinela Florina & Razvan Isac .
19:05:2013

Niciun comentariu: