Horoscop zilnic

duminică, 26 mai 2013

Fata noastră-i o....icoană - PAMFLET

Mama:
Of fetița mami, dragă
Eu ți-am dat noroc grămadă
Ești cuminte , o icoană...
Pot să mi te pun în ramă .

Fata:
Eu vreau mamă un bărbat
La minte mai încuiat
Să îl joc , cum știu doar eu
Și să îl înșel mereu .

Tata:
Nu știi ce-ai în bătătură,
Am crescut o târâtură .
Tu muiere ce-ai, ești beată ?
Fata noastră-i o stricată !

Mama:
Of, Doamne ce am crescut
Că-i o sfântă la ....(de toate ...)
Nici decum la închinat ...
Iei îi trebuie bărbat .

Fata:
Sunt precum, e veverița
Mult îmi mai place , crenguța .
Și tot sar din creangă-n creangă
Umblu noaptea de "bitangă,, .

Tata:
Fata tatii, druga-ți place
Când o ai de toate-ai face .
O iei, de la un cap la altul...
Te lupți cu ea până rupi patul.

Mama:
Las bărbate , nu te plânge
Fata noastră , bani aduce .
Când ai fost tu pe azur
Banii , ia făcut pe ...he heeeeeeee....

Fata:
Eu fac banii, stând pe spate
În genunchi , pe jumătate .
Fac dolari și euroi...
Pe centură , pentru voi .

Tata:
Dacă e vorba de așa ,
Pe banii tăi pot cumpăra ?
Vreau să torn , alchool în mine
Să latru , precum un câine .

Mama:
Draga mami , nu te dau
De nevastă , măcar cui .
Ești cuminte ...o icoană
Ești blestemu, omului .

Fata :
Lasă mamă , c-oi vedea
Cu cine m-oi mărita .
Oi găsi un prost garamada
Că-s icoană .....o să creadă 


Autori: Vițelaru Nicoleta Loredana & Răzvan Isac & Jurca Marinela Florina

Niciun comentariu: