Horoscop zilnic

joi, 30 mai 2013

Eu am să-ți fiu eternul, iubirea pe vecie

,,La pieptul tău precum un țânc
S-adorm, să mă trezesc,
Să te privesc în ochi adânc...
Să-ți spun că te iubesc ! "

Iubește-mă , cât vei putea de tare
Și arată-mi tu , că dragostea nu doare .
Privește-mă în ochi, și teama mi-o alungă
Eu sufletu-mi deschid , dragostea să-mi pătrundă .

Te voi iubi atât, cât zile voi avea
Nimeni și nimic, iubirea-ți nu-ți va lua .
Deschide-ți sufletul, găsește-mi loc în el
Iubirea noastră-i mare, mereu va fi la fel.

Poți fi tu veșnicia , la care să mă-nchin ?
Îmi poți fi tu un zâmbet , deși eu sunt suspin ?
Îmi ștergi cu mâna stânga , obrazul meu cel drept ,
Când lacrima îmi cade , mă poți strânge la piept ?

Eu am să-ți fiu eternul, iubirea pe vecie
Tu-mi ești piedestal și mă închin doar ție.
Eu am să-ți fiu iubito și cer, dar și pământ
Pe mine vreau să calci, vreau pașii tăi să simt.

Să-mi fi surâsul care , demult mi l-am pierdut
Să-mi fi doar tu iubirea , de care m-am temut .
Pe-a sufletului poartă , iubite-am tras zăvorul
Deschide-o , mă iubește , învață-mă cei dorul .

De închid ochii o secundă, te simt, ești lângă mine,
Deschideți brațele iubito, la pieptul tău , mă ține.
Vreau inima-ți să simt cum bate... bate a iubire
Și amândoi să mergem, încet spre nemurire.

Închide ochii dragul meu , și simte-mă aproape
Sărutul tandru când ți-l dau , scumpule,-n ceas din noapte .
Că tu îmi ești iubirea , bătaia-mi de inimă ...
Îmi ești și orizont , și cer , dar și lumina  
Autori:  Răzvan Isac & Jurca Marinela Florina

Niciun comentariu: