Horoscop zilnic

miercuri, 22 mai 2013

Iubire ca-n filmele de HOLLYWOOD - PAMFLET

POVESTITORUL:
Să va spun , marea poveste , una far' de început
Dar întâi stați să va spun , să știți unde s-au văzut .
El era-n Țara de foc , ea-n Orientul de mijloc
I-a dat accept pe internet , că vroia și ea "băiet ,,

EL:
De-ai ști frumoaso câte-aș da, în brațe să te țin
Tu ești acolo, eu aici, în mintea-mi ...mii de gânduri vin.
Am de toate... case, mașini, bijuterii, ceva tot îmi lipsește ,
Să am un suflet lângă mine, să știu că mă iubește.

EA:
Eu te-aș iubi , de mi le-ai da , iubitule pe toate
Și ți-aș cădea ca musca-n lapte , scumpule , pe spate
Căci ale mele , sunt c-am vechi , le-om da la sinistrați
Căci de acum iubite , cu mine ți le-mpărți .

POVESTITORUL :
Dar nu știau nici unul , de bogăția lor
Sărac , lipit pământul , stăpânul , băncilor .
Se invelea cu ziare , în parc pe-o bancă ruptă
Iar ea dansa la bară , de foame , fiind c-am ruptă .

EL:
Eu sunt magnat, un împărat, sunt cel mai tare
A mea de tu ai vrea să fii eu îți pun lumea la picioare,
Vei fi magnata peste tot, vei fi regina lumii
Îți dau și cerul dacă vrei, să fi stăpâna lunii.

EA:
Ia-mă odat' iubitu meu , deja eu sunt Titana
Conturi am , chiar peste tot , și-n Țara cu banană .
Om merge și-om petrece ,o vară , și ne-om distra pe mare
Dar scoate tu din contul tău , câteva miare .

POVESTITORUL:
Of săracii ei iubiți , ce se știau din poze
Căci netul este plin de șmecheri , și sute de mimoze .
Ei n-aveau după ce bea apa , urla foamea în ei
Dar în palate mereu stăteau , în vise , când VISAU .

EL:
Mâine la tine am să vin, să te iau de navasta
Vin cu al meu elicopter, și aterizez pe-o creastă .
A muntelui de bani ce spui, că l-ai agonisit
Va fi nuntă ca-n povești, iubirea mea.... deja eu ți-am mărturisit.

EA:
Acum ce bancă pot să sparg , și-n ce vilă să-l culc ?
Când eu de foame pe traseu , în noapte mă tot duc ?
L-am aburit și l-am vrăjit , dar glumă se îngroașă
O zdreamta sunt , de când eram , la muma mea în brațe .

POVESTITORUL:
Văi de ei , săraci copii , plini de idei și fantezii
Mi-aduc aminte că și eu , am tot mințit s-am ajuns rău .
Și eu tot în canal dormeam , și am promis , iubitei mele
Că voi ajunge într-o zi , să fiu pe cer sus....printre stele.


Autorii: Vițelaru Nicoleta Loredana & Răzvan Isac & Jurca Marinela Florina

Niciun comentariu: