Horoscop zilnic

marți, 28 mai 2013

Așteptări deșarte

Jurca Marinela Florina & Răzvan Isac

Au înflorit toți teii , aleea-i parfumată
Pe-o bancă te aștept , la fel ca altă dată .
Că n-ai să vii , eu știu , și-mi este tot mai greu ,
Mă rog să nu mai plângă ,din nou sufletul meu .

 
Eu voi veni iubito, când florile vor trece
Și sufletu-ți va fi, cu mine tot mai rece.
Ochii-ți de lacrimi uzi , și a lor nepăsare...
Mă vor privi cu ură, și cu dispreț prea mare.

S-au scuturat toți teii , dar tu , nu ai venit
Mi-e greu să mai pot crede , că tu chiar m-ai iubit .
Te-am așteptat mereu , și când erau în mugur
S-au dus acele flori , cu aripă de flutur .

Cu acele flori și eu mă duc, de al tău dor ...
Prefer iubita mea, în patimă să mor.
Prefer ca viața-mi toată, acum să se sfârșească
Căci ce-am iubit odată, nu vrea să mă iubească.

Au ruginit toți teii , cad frunze, rând pe rând
Am ruginit și eu , mereu cu tine-n gând .
Am așteptat să vii , dar tu , n-ai mai venit
Copacii-s făr ' de frunze, și totu-i pustiit .

Niciun comentariu: