Horoscop zilnic

duminică, 27 octombrie 2013

Ce-i o patimă și-un dor?

 Ce-i o patimă și-un dor? 
 Al lacrimilor izvor, 
 Azi pui suflet în iubire, 
 Mâine plangi... dezamăgire. 
  
 Fiecare pătimește 
 Când inima lui iubește, 
 Că dacă n-ar pătimi 
 Nu ar mai știi a iubi. 
  
 Lasă-ți inima să zboare 
 Unde-i dorul al mai mare, 
 Căci numai când pătimește 
 Inima ta se-ntareste. 
  
 Dă-i sufletului tău hrană 
 O iubire de o toamnă, 
 Dă-i început de primăvară 
 Inima să nu te doară. 
  
 Unge-l cu esența vieții 
 Dă-i licoarea tinereții, 
 Lasă-ți sufletul mai liber 
 Nu ți-l învața tot stingher... 
  
 Am iubit și azi iubesc 
 Pentru patimă trăiesc, 
 Pătimind eu am găsit 
 Pe sufletul meu iubit. 
  
 Autor: Răzvan Isac 27-10-2013 

Un comentariu:

Unknown spunea...

E minunat

o femeie..e minunat
iubirea ta e izvor nesecat
dragostea ta e un riu netulburat
Inima ta e o fintina cristalina
In care se aduna a vieti apa lin.
E minunat..E minunat

Ai daruit neincetat,
Din izvoul nesecat,
Din fintina minunata,
A iubiri tale ne-nfricata .
E minunat..e minunat.

In bratele tale ai primit
O dragoste nemarginita
O iubire neimplinita,
Ce-a fost mereu neatinsa,
E minunat..e minunat.

Esti tot ce-am visat vreodata
Esti dorulcel mult cautat
Femeie al pacatului faurita
Sa daruiesti iubire neimplinita
Eminunat femeie..e minunat.