Horoscop zilnic

luni, 7 octombrie 2013

Tu prințesă, eu simplu slujitor

 Mă faci să mă simt ca-ntr-o poveste 
 O poveste frumoasă în care 
 Tu ești prințesă într-un castel 
 Iar eu, doar un simplu slujitor.
 Un băiat simplu, modest, 
 Ce s-a îndrăgostit de stăpâna lui, 
 Fiind conștient de faptul că 
 Este o iubire imposibilă.
 Nu îmi pasă, vreau să-mi trăiesc visul 
 Chiar dacă o să am de suferit 
 De pe urma lui, vreau să continui să cred 
 Că tu, aceea prințesă frumoasă 
 O să te îndrăgostești de mine 
 Și o să mă accepți așa cum sunt, 
 Un băiat simplu și modest,  
 Un simplu slujitor al castelului tău. 
 Sper ca totul să se transforme 
 Într-o frumoasă realitate 
 Și doar iubirea noastră 
 Să rămână de poveste. 
 Sunt doar un simplu visător, 
 Totul e doar o iluzie, 
 Iubirea mea pentru tine e singurul adevăr. 
 Aș inventa o poveste în care 
 Noi doi să fim personajele principale 
 O poveste în care să te pot vedea  
 În fiecare zi așa cum văd soarele  
 Răsărind în fiecare dimineață, 
 Așa cum se văd stelele noaptea 
 Strălucind pe cerul senin. 
 Pentru tine aș fi în stare 
 Să inventez o altă lume, 
 Să ți-o dăruiesc pe toată 
 Tu să fii stăpâna ei și-a inimii mele. 
 Castelul tău să fie inima mea, 
 A mea iubire să slujească veșnic 
 Sufletul tău atât de blând  
 Și plin de dăruire. 
 Iubirea, să fie adierea de vânt 
 Ce ne învăluie pe amândoi,  
 Purtându-ne departe, 
 Pe un tărâm al veșnicei iubiri, 
 Unde pe fiecare frunză a fiecărui copac, 
 Pe fiecare fir de iarbă pe care pășim 
 Să scrie mare: "TE IUBESC SUFLETEL"! 
 Așa ar fi povestea mea, plină de iubire 
 Și întâmplări frumoase,  
 De vise ce nu întârzie 
 Să devină realitate.
  
 Autor: Răzvan Isac 07-10-2013 

Niciun comentariu: