Horoscop zilnic

joi, 3 octombrie 2013

Suspinul lipsei tale

 Azi-noapte te-am visat, în brațe te strângeam 
 Mi-e atât de dor de tine viața mea, 
 Din somn eu m-am trezit, lacrimile-mi ștergeam 
 Suspinul lipsei tale, îmi frânge inima. 
  
 În fiecare zi tristețea mă cuprinde 
 Că nu pot chipul tău să îl ating, 
 Pentru o clipă  doar, și sufletul mi-aș vinde 
 Să îmi zâmbești iubire, dorul să mi-l sting. 
  
 În zile reci de toamnă, tu ești căldura mea 
 În gându-mi ești prezentă în fiecare zi, 
 Distanța nu contează, contează doar iubirea 
 Și știu c-a mea iubire, a ta veșnic va fi. 
  
 Dac-aș putea iubire să dau timpu'-nainte 
 La pieptu-mi să te am o clipă doar, 
 Aș șterge dintre noi, distanța ce se simte 
 În zilele-mi tot grele, și pline de amar. 
  
 Autor: Răzvan Isac 03-10-2013 

Niciun comentariu: