Horoscop zilnic

miercuri, 16 octombrie 2013

Iubirea, mai presus de tot

Țin la tine și tu ții la mine,  
 te iubesc și mă iubești.  
 E distanță între noi,  
 dar avem puterea  
 să facem acea distanță  
 să dispară... mai presus de orice  
 este iubirea noastră.  
 Ne simțim unul pe celălalt  
 ca și cum am fi  
 unul lângă celălalt, îmbrățișați. 
 Noi nu cunoaștem termenul "distanță”,  
 nu știm ce înseamnă. 
 Dacă unul dintre noi  
 ar fi la un capăt al lumii  
 și altul la celălalt capăt 
 iubirea noastră ar crește și mai mult 
 și nici atunci nu ar exista distanță 
 care să stea între noi. 
 Distanța între două suflete  
 nu există atâta timp  
 cât cele două suflete  
 se iubesc cu adevărat.  
 Iubirea învinge totul!  
 Iubita mea... 
 în fiecare seară adorm  
 gândindu-mă la tine  
 și tot cu tine în gând mă trezesc.  
 Orice fac, oriunde merg  
 tu ești acolo, în sufletul meu,  
 ești permanent lângă mine  
 te simt, simt căldura privirii tale,  
 Atingerea ta blândă și plină de iubire.  
 TE IUBESC SUFLEȚEL!  
  
 Autor: Răzvan Isac 16-10-2013

Niciun comentariu: